Category Archives: التسويق الاكترونى

اسباب رفض اعلانات الفيس بوك

أزاى تحقق ربح ١٠٠٠ دولار شهريا من فيسبوك مصر

ما هى سياسات الفيس بوك جديده؟ ما هى اسباب ضعف او رفض الأعلانات على فيس بوك؟ ما هى مشاكل اعلانات عنايه بالبشره على فيس بوك كل ما تريد معرفته من خلال منصه Marketing4u

أحتراف التسويق الاكترونى من الصفر

كثير مننا دلوقتى بيدور على كورسات يطور بيها من نفسه احنا حاسين بيك و علشان كدة عايزين نوضح نقاط مهمة ليك أية الفرق بين Courses center – Marketing4u Courses center: بتقدملك المعرفة اللى انت محتاج تعرفها Marketing4u:بنعلمك و ندربك على أزاى تطبق المعرفة دى Courses Center: بتقدملك شهادة فقط Marketing4u: معانا الموضوع مختلف أحنا بنشغلك […]

The Best Digital Marketing Reviewed

قبل ما تسأل هتصرف كام على التسويق لازم تسأل هتصرف على أيه لازم يكون عندك رؤيه واضحه على الى هتقدمه لازم تعرف ان الموضوع مش هصرف كام أكثر من انك تعرف ايه هو المحتوى الى هتحط فلوسك فيه و دة الى بنقدمه لكل عملاء marketing4u لو عايز تعرف اكثر عن صناعه المحتوى اسئلنا على الصفحه

ممكن ثوانى من وقتك

ممكن ثوانى من وقتك!!!😊 الكلام دة مهم ليكى🙏🙎 حاول ناس كثير يقولولك انك مش قدها😱 حاولوا يحبطوكى و يكسروا عزيمتك😥 متقلقيش احنا واثقين فيكى انك قدها🙌 و نوعدك اننا مش حنسيبك لوحدك👫 بالعكس حنفضل سندك و دعم ليكى💪 لو حابة تطورى من البيزنيس بتاعك🗣 حابة تخشي بيزنيس جديد 🤑 أحنا خير العون ليكى و حنساعدك […]

أغلى اعلان في مصر

أغلى اعلان في مصر جملة أول مرة تشوفها .. مش متعود عليها ! العادي نقولك إن اسعارنا اقل سعر في مصر لكن عندنا الموضوع غير ..وزي ما المثل بيقول الغالي ثمنه فيه لو انت النهاردة عايز تسوق لشغلك وخلاص ! بنقولك.. لاء ..التسويق علم وفكر ومجهود مع دراسة للسوق لو مفكر انك مجرد ما تتعاقد […]

نادى ملوك السوق

تنويه هام هذا البوست للرجال فقط كلنا بندور على حيرم ليه علشان هو رجل مواقف صعبة اوقات كثير في البيزنس بيكون نفسنا في اللى ينجدنا يحطنا على المسار الصح يلحقنا قبل ما نقع احنا بقي في دهرك متقلقش هنسندك هنلحقك حنخليك بجد ملك السوق سجل معنا دلوقتى علشان تلحق الزمن We trust Marketing4U سجل معانا […]

زانق نفسك لية؟

زانق نفسك لية؟ مجال التسويق دلوقتي بحره واسع و البحر بيحب الزيادة بس المهم تكون بتعرف تعوم بس معانا الموضوع مختلفمش مهم تكون عويم علشان احنا علينا توصيلك لبر الأمان حنعرف نحدد عميلك نوصلك ليه نساعدك تنتشرمن الأخر احنا علينا العوم و انت تلم السمك We trust Marketing4U لتسجيل من خلال الرابط ده: https://marketing4u.online/register/

أزاى تحقق ربح ١٠٠٠ دولار شهريا من فيسبوك مصر

أزاى تحقق ربح ١٠٠٠ دولار شهريا من فيسبوك مصر

كيفيه الربح من خلال الفيس بوك؟ ما هى سياسات الفيس بوك جديده؟ ما هى اسباب ضعف او رفض الأعلانات على فيس بوك؟ ما هى مشاكل اعلانات عنايه بالبشره على فيس بوك كل ما تريد معرفته من خلال منصه Marketing4u لمزيد من الأستفسارات من خلال اللينك دة https://marketing4u.online/register/